Probabil încercați să accesați acest site dintr-un browser securizat pe server. Activați scripturile și reîncărcați această pagină.
Activare mod mai accesibil
Dezactivare mod mai accesibil
Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Dezactivare animații
Activare animații
Toggle navigation
Menu
Noutati
(current)
Evenimente
Contact
EMAIL LOGIN
E-mail pentru profesori
E-mail pentru studenti
Conectare
Universitate
Carta universității
Despre UMF Iași
Conducerea universității
Rector
Prorectori
Consiliu de administrație
Senat
Impact global
Organizare
Regulamente
Organigrama
Departamente si institutii
Comisia de etica
Audit Public Intern
Alegeri academice
Programe și strategii
Relații internaționale
Erasmus+ Programme (2014-2021)
Erasmus Incoming Students
Burse si programe internationale
Universitati partenere
Afilieri internationale
Deplasari cadre didactice
Informații de interes public
Modele de cereri / formulare tipizate
Buletin informativ
Informații financiare
Achiziții publice / Licitații
Declarații de avere
Comunicate de presă
Transparența salariilor
Date cu caracter personal
Administrativ
Universitatea în cifre
Patrimoniul universității
Acte administrative
Taxe administrative
Directia de resurse umane
Concursuri personal administrativ
Evaluare personal
Gradații de merit - administrativ
Managementul Calității – Control Intern Managerial
Identitate vizuală
Album universitar
Admitere
Programe de licenta
Concurs de admitere
Admitere olimpici
Admitere români de pretutindeni
Admitere la a II-a facultate
Admitere taxă în valută
Admission - EN
Admission - FR
Programe de masterat
Concurs admitere
Admitere români de pretutindeni
Admission
Programe de doctorat
Concurs admitere
Admitere români de pretutindeni
Admitere străini
Programe de rezidentiat
Academic
Facultăți
Medicină
Medicină Dentară
Farmacie
Bioinginerie Medicală
Programe de studii
Programe de licență
Programe de masterat
Programe de doctorat
Programe de rezidențiat
Educație medicală continuă
Școala doctorală
Student
Facultatea de Medicină
Facultatea de Medicină dentară
Facultatea de Farmacie
Facultatea de Bioinginerie medicală
Burse
Calendar academic
Catalog
Suporturi de curs
Programarea examenelor
Concursuri didactice
Evaluarea cadrelor didactice
Servicii suport academic
Serviciul Facilităţi Studenţi
Servicii medicale
Serviciul de Consiliere și Orientare Profesională
Biblioteca UMF
Centrul de limbi moderne
Centrul de simulare
Taxe universitare
Mobilitate academică
Gradație de merit - didactic
Cercetare
Reglementari
Proiecte
Granturi
Apeluri
Centre si Platforme
Activitate stiintifica
Concursuri
Managementul Calității – Control Intern Managerial
Se pare că browserul nu are JavaScript activat. Vă rugăm activați Java Script și încercați din nou.
Universitatea în cifre
Patrimoniul universității
Acte administrative
Managementul Calității – Control Intern Managerial
Curent selectat
Taxe administrative
Conținut pagină
Managementul Calității – Control Intern Managerial
[tabs filled left color="primary" responsive="true" css-code="width%3A%20200px%3B" css_code_compiled=".dynamic-unique-shortpoint-class-name%20%7B%20width%3A%20200px%3B%20%7D"]
[tab title="Legislatie"]
Legislatie
Legea 1/2011 a educației naționale
OUG 75/2005 privind asigurarea calității educației
Ordinul 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice
Codul controlului intern managerial al entităţilor publice
[/tab]
[tab title="Politica%20%C3%AEn%20domeniul%20calit%C4%83%C8%9Bii"]
Politica în domeniul calității
Politica de management al riscurilor
Angajamentul rectorului 2018
Politica privind calitatea 2018
[/tab]
[tab title="Structura%20organizatoric%C4%83"]
Structura organizatorică
Organigrama calității
[/tab]
[tab title="Obiectivele%20universit%C4%83%C8%9Bii"]
Obiectivele universității
Obiectivele universității 2020
[/tab]
[tab title="Comisia%20de%20Evaluare%20%C8%99i%20Asigurare%20a%20Calit%C4%83%C8%9Bii"]
Comisia de Evaluare și Asigurare a Calității
Decizie componență Comisia de Evaluare și Asigurare a Calității
Regulament de organizare și funcționare a Comisiei pentru evaluarea și asigurarea calității academice
Raport Comisia de Evaluare și Asigurare a Calității - an universitar 2018-2019
Raport Comisia de Evaluare și Asigurare a Calității - an universitar 2017-2018
Raport Comisia de Evaluare și Asigurare a Calității - an universitar 2017-2018
[/tab]
[tab title="Audit%20%C3%AEn%20domeniul%20calit%C4%83%C8%9Bii"]
Audit în domeniul calității
Echipa de audit calitate
Program de audit 2021
[/tab]
[tab title="Proceduri"]
Proceduri
Centralizator proceduri 2021
Manualul calitatii și proceduri de sistem
Manualul Calității
PS-01 - Control documente
PS-03 - Audituri interne
Proceduri de proces
PP-01 - Analiza efectuată de management
PP-02 - Asigurare resurse
PP-04 - Infrastructură
PP-05 - Aprovizionare
PP-08 - Studii portuniversitare de rezidențiat, specializare, cursuri de Educație Medicală Continuă
PP-15 - Activități administrative ale Serviciului Facilități Studenți
PP-17 - Registratură
PP-18 - Arhivă
PP-19 - Secretariat
PP-22 - Oficiul juridic
PP-25 - Administrare patrimoniu
PP-29 - Managementul programelor de dezvoltare instituțională
Proceduri operationale
PO-01 - Evaluarea satisfacții clienților
PO-03 - Managementul deșeurilor biologice
PO-04 - Managementul deșeurilor chimice
PO-05 - Metodologie de elaborare a fișei postului
PO-06 - Consilierea și orientarea profesională a studenților
PO-08 - Managementul riscurilor
PO-09 - Delegarea de atributii
PO-10 - Evaluarea performanțelor profesionale ale personalului didactic și de cercetare
PO-11 - Evaluarea performanței profesionale ale personalului contractual
PO-12 - Initierea, aprobarea, monitorizarea si evaluarea periodica a programelor de studii universitare
PO-16 - Carantina animalelor - unitate in vivo
PO-19 - Actualizarea și gestionarea site-ului universității
PO-20 - Achizitii publice
Proceduri de lucru
PL-05 - Evidența contabilă a activității de cercetare
PL-16 - Depozite materiale
PL-17 - Parc auto
PL-18 - Paza
PL-19 - Spații închiriate
PL-45 - Întocmire bon mișcare mijloc fix, registru de evidență numere de inventar și recepție calitativă și de punere în funcțiune a mijloacelor fixe
PL-46 - Scoatere din functiune si casare mijloce fixe si obiecte de inventar
PL-47 - Transfer mijloace fixe si obiecte de inventar
PL-48 - Inventarierea activelor fixe corporale - necorporale, materiilor prime, materialelor consumabile, obiectelor de inventar, animalelor de experiență, ambalajelor
PL-50 - Ingrijire patrimoniu
PL-53 - Urmărirea comportării în timp a construcțiilor
PL-54 - Activități specifice ale responsabilului de obiectiv sau dirigintelui de șantier
PL-55 - Supravegherea tehnică a echipamentelor și instalațiilor sub presiune și de ridicat din patrimoniul institușiei
PL-56 - Atelier de intretinere
PL-57 - Intocmire state plată burse studenți români și străini, medici rezidenți și doctoranzi
PL-58 - Activiatea de cazare a studenților
PL-59 - Întocmire state plată privind acordrea subvenției invididuale de sprijin pentru cazare pentru studenții care locuiesc în alte locații decât căminele studenților
PL-60 - Întocmirea debitării lunare pe cămine și calculul anual al tarifului de cazare
PL-61 - Procedura de încasare a tarifelor de cămin
PL-62 - Alcătuire si completare adeverințe personalizate
PL-71 - Evidenta contabila a cursurilor postuniversitare
PL-72 - Evidența contabilă a abgajamentelor bugetare
PL-73 - Fluxul de operare a taxelor de studii in lei
PL-78 - Atribuirea și verificarea numerelor documentelor financiar contabile
PL-79 - Evidenta contabila a programelor externe Erasmus
PL-81 - Examinarea studenților la obiecte de studiu unde acesta include examen unic tip grilă
PL-84 - Intocmirea statelor de fucntii
PL-85 - Procedura de recrutare și selecție a personalului angajat în afara organigramei în cadrul proiectelor finanțate din fonduri externe nerambursabile
PL-87 - Mobilitatea academică - Recunoașterea și echivalarea studiilor universitare de lucență
PL-88 - Redactarea lucrării de licență
PL-90 - Admiterea prin evaluarea performanțelor școlare și a realizărilor personale ale candidaților, pentru programele de studii cu predare în limba română, englez sau franceză pe locuri cu taxă îm valută
PL-96 - Selecție Erasmus pentru personalul didactic și administrativă
PL-97 - Selecție studenți Erasmus
PL-98 - Recunoașterea automată a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate
PL-100 - Evidenta contabila privind decontarea deplasarilor interne si externe
PL-103 - Evidenta contabila a clientilor si debitorilor
PL-104 - Recunoasterea diplomei de doctorat și a titlului de doctorat în științe, obținute în străinătate
PL-105 - Recunoașterea automată a calității de conducator de doctorat obținute în instituțiile de învățământ universitar acreditate din străinătate
PL-106 - Selecția studenților Erasmus+ pentru - din universități ale statelor non-UE
PL-107 - Redactarea și prezentarea lucrării de disertație
PL-109 - Admiterea candidaților români de pretutindeni pe locuri fără plata taxelor de școlarizare, dar cu bursă, respectiv fără plata taxelor de școlarizare, dar fără bursă
PL-111 - Desfășurarea concursurilor didactice perioadă nedeterminată și perioadă determinată în concordanță cu măsurile luate de autorități pentru a preveni răspândirea infecției cu virusul SARS-CoV-2
PL-112 - Organizarea şi desfăşurarea procesului de obţinere a atestatului de abilitare în I.O.S.U.D. – U.M.F. „Grigore T. Popa” din Iaşi. Susținerea publică a tezei de abilitare on-line
PL-113 - Finalizarea studiilor doctorale - Presusținerea și susținerea publică on-line a tezei de doctorat
PL-114 - Desfăşurarea procesului didactic on-line ȋn perioada stării de urgenţă, ȋn cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” din Iași
PL-115 - Procedura privind desfasurarea examinarii on-line
PL-116 - Precizari referitoare la organizarea si desfasurarea examenelor on-line de finalizare a studiilor la UMF „Grigore T. Popa” din Iasi
PL-117 - Procedură de lucru privind accesul/staționarea în spațiile comune
PL-118 - Procedura privind desfăşurarea examinării studenților începând cu anul universitar 2020-2021
PL-119 - Consiliul de Administrație al Universității de Medicină și Farmacie Grigore T. Popa din Iași
Instructiuni Proprii SSM
IP-44 - Instrucţiune proprie de securitate şi sănătate în muncă privind combaterea raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2
[/tab]
[tab title="Control%20Intern%20Managerial"]
Sistem de Control Intern Managerial
Decizie comisie Control Intern Managerial
Program dezvoltare Sistem de Control Intern Managerial 2021
[/tab]
[/tabs]