[column 8 padding-top="8" padding-right="8" padding-bottom="8" padding-left="8" padding-mobile="true"]
Având în vedere situaţia epidemiologică actuală, dosarele celor interesaţi se
vor transmite exclusiv prin poştă sau servicii de curierat la direcţiile de sănătate publică din centrele universitare în care se solicită continuarea pregătirii în perioada
8 martie 2021-25 martie 2021, inclusiv.
Pentru această sesiune de schimbare a centrelor de pregătire au fost stabilite următoarele criterii pe baza cărora se vor analiza aceste solicitări:
a) anul de rezidenţiat ( VI, V,.... I);
b) unic susţinător al unui copil minor;
c) soţ/soţie cu loc de muncă în centrul universitar solicitat;
d) locuinţă în centrul universitar solicitat sau la mai puţin de 100 km;
e) părinţi bolnavi sau alte persoane în întreţinere în centrul universitar solicitat
f) cadru didactic în centrul universitar solicitat
Criteriile se vor aplica în ordinea enumerată mai sus.
În situaţiile în care numărul solicitărilor depăşeşte numărul de locuri anunţat, cei în cauza pot beneficia de detaşări pentru module de pregătire pentru care capacitatea de pregătire nu este
depăşită.
În vederea schimbării centrului de pregătire, rezidentul va depune la direcţia de sănătate publică din centrul universitar în care acesta doreşte să continue pregătirea următoarele documente:
a) cerere de schimbare a centrului de pregătire;
b) documente justificative privind motivele solicitării;
c) acordul de plecare al conducerii instituţiei de învăţământ superior cu profil medical;
d) acordul de primire al conducerii instituţiei de învăţământ superior cu profil medical;
e) acordul unui coordonator de rezidenţiat din specialitatea în care este confirmat rezidentul din centrul universitar de primire;
f) acordul unităţii angajatoare, pentru rezidenţii pe post, iar rezidenţii pe loc vor prezenta avizul unei unităţi angajatoare din centrul universitar solicitat.
Recomandăm solicitanţilor să obţină acordurile mai sus menţionate prin corespondenţă electronică, cu condiţia ca acestea să îndeplinească toate cerinţele privind semnăturile avizate şi număr de înregistrare.Direcţiile de sănătate publică vor transmite Ministerului Sănătăţii până cel târziu la data de 2 aprilie 2021, tabelele (în format Excel) cu solicitările înregistrate, care vor cuprinde următoarele rubrici:
■ numele şi prenumele;
■ specialitatea;
■ rezident pe loc/post
■ unitatea sanitară de încadrare;
■ anul de rezidenţiat;
■ centrul universitar în care se pregăteşte;
■ centrul universitar solicitat;
■ numele coordonatorului care a acordat avizul de primire în centrul universitar solicitat
■ unitatea sanitară care şi-a dat acordul pentru a deveni unitate angajatoare
■ motivele solicitării (pe scurt)
Analizarea cererilor depuse se va face în perioada 5-9 aprilie 2021, iar afişarea cererilor admise/respinse se va face la data de 15 aprilie 2021 pe site-ul Ministerului Sănătăţii şi pe site-ul oficial la rezidenţiatului.
Schimbarea centrelor de pregătire va fi operaţională cu data de 1 mai 2021.
[/column]
[column 4 padding-top="8" padding-right="8" padding-bottom="8" padding-left="8" padding-mobile="true"]
[icons-list color="primary" icon-size="2" icon-style="normal" separator="none" alignment="left" vertical-alignment="middle" spacing="none" no-icon-style="none" default-icon="file-pdf-o" icon-color="red" icon-location="left" icon-vertical-alignment="middle" linking="new-window"]
[icon-list-item title="Anun%C8%9B" link="https%3A%2F%2Fwww.umfiasi.ro%2Fro%2Fnoutati%2FDocuments%2F2021%2Fmar%2Fanunt-4-martie.pdf" /]
[icon-list-item title="Capacitate%20de%20preg%C4%83tire%20" link="https%3A%2F%2Fwww.umfiasi.ro%2Fro%2Fnoutati%2FDocuments%2F2021%2Fmar%2Fcapacitate-aprobata.pdf" /]
[/icons-list]
[/column]